חפש פוסטים במדריך המלא לסין

18 מאי 2012

טיול אופניים לבאישה וסוחה - אטרקציות ליד ליג'יאנג

טיול יום באיזור ליג'יאנג לכפרים באישה וסוחה


שכרנו שני זוגות אופניים ויצאנו לדרך לפי הסבר של פקידת הקבלה מהפנבה הוסטל. כשיצאנו ירד קצת גשם אך מהר מאוד הפסיק. יצאנו מהעיר העתיקה לרחוב הראשי וניסינו לנסוע לפי המפה שקיבלנו בהוסטל לעיירה Shuhe אבל הסתבר שהמפה מאוד סכמטית ולא ממש שיקפה את הרחובות האמיתיים אז קצת התברברנו.

שאלנו כמה אנשים בדרך וכל אחד הצביע לכיוון אחר. בתחילה חששנו מעט לרכב על הכביש, אך כשמצאנו את הדרך האמיתית היה לצד הכביש שביל אופניים נוח. אחרי נסיעה של כשעה שמולנו הר גדול מכוסה עננים- הגענו לעיירה סוחה (Shuhe) שהכניסה אליה דרך שער גדול ויפה.מיד אחרי השער קשרנו את האופניים והמשכנו לטייל רגלית. העיירה מאוד מזכירה את ליג׳יאנג וגם בה יש סמטאות וחנויות לתיירים. פה יש הרבה פחות תיירים ולכן קל ונעים להסתובב.

כשסיימנו את הסיור בעיירה הנעימה והמוקפת הרים יצאנו ממנה וחזרנו לדווש לכיוון באישה. אז הגענו לחלק היפה באמת של הדרך בו נסענו בכביש קטן באיזור כפרי, ראינו בדרך איכרים וחקלאים שעובדים את האדמה במסירות עם סוסים ופרות. דוגמה יכולים לראות בתמונה שבראש פוסט זה ובו נראית סינית זקנה נושאת על גבה את הנאסף מהשדה לעגלה המחכה בצד הכביש. בבאישה עצמה די התאכזבנו כי למרות שהיא אמורה להיות המתויירת בין השתיים לא היו שם דברים מעניינים והמוכרות דיי התעלקו עלינו. מה שהיה מעניין היא הפגישה עם ד"ר הו בן ה-87. דוקטור מפורסם שמרפא בצמחי מרפא. אחרי ששאל מאיפה אנחנו נתן לנו לקרוא חומר עליו בעברית.


בבאישה  הסתובבנו רוב הזמן ברגל עם האופניים כי הריצוף שם לא היה נעים לרכיבה. כששמנו פעמינו חזרה לליג'יאנג (באותה דרך רק בלי ההתברברות) גילינו שהדרך למעשה דיי פשוטה. הדרך חזרה גם הייתה בירידה כך שהיה קל יותר.


סיימנו את היום בארוחת ערב במסעדת Mama Fu's  שמומלצת על ידי לונלי פלנט סין. הזמנו תפוחי אדמה מטוגנים עם גבינה וסנביץ' נאשי (לחם נאשי הוא מעין פיתה מטוגנת ובאמצע ביצה, גבינה וירקות). האוכל היה סביר אבל לא משהו. היה דיי יקר

טיול אופניים בסביבות ליג'יאנג לכפרים באישה וסוחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה