חפש פוסטים במדריך המלא לסין

09 מאי 2012

טיול לעיר העתיקה של שנגחאי ופארק קסום

הפעם לשאלה איך לטייל לבד בסין הייתה תשובה מצויינת: פשוט לאלתר. קמנו באותו יום מאוחר יחסית. נסענו ברכבת התחתית לתחנת Sanghai Circus World. עשינו זאת בהמלצת מטיילים ישראליים שפגשנו במלון ורצו שנראה מופע אקרובטיקה אשר מכירת הכרטיסים אליו נמצאת סמוך לתחנה זו. התאכזבנו לגלות שהכרטיסים להערב כבר Sold Out (אלה היו המילים היחידות שהבחורה שם ידעה לומר באנגלית). כדי שלא נרגיש שהנסיעה הייתה בזבוז מוחלט החלטנו להיכנס לפארק שנמצא ממש ליד הכניסה לתחנה Daning Lingshi Park. נכנסנו תמורת סכום סמלי (2 יואן לאדם). בהתחלה חשבנו שזה פארק קטן מאוד, אך ככך שהמשכנו ללכת כך גילינו שזה פארק ענק שהמון סינים מגיעים לבלות בו.

 Daning Lingshi Park







































בדרך ראינו פארק שעשועים קטן לילדים (עם מתקני לונה פארק) והתלהבנו כשראינו חתן וכלה סיניים שבאו להצטלם בפארק ולעשות פוזות. שהמשכנו ללכת גילינו שבערך כל 5 מטר יש זוג כזה שמצטלם ובכלל נראה שזה אתר צילום חביב על הסינים. פגשנו שם בני נוער עם ציוד צילום מקצועי ועוד הרבה זוגות שהצטלמו (חלקם עם בגדי ערב). בהמשך התגלה לנגד עינינו מעין חוף ים קטן ומאולתר - חול לבן על שפת האגם של הפארק ובו משפחות צעירות, אוהלים וילדים. ישבנו לנוח ונהנינו מהשלווה.





























שמנו לב שיש סירות ששטות באגם והחלטנו שגם לנו בא לשוט מעט. המשכנו בדרכינו בניסיון למצוא איפה משכירים את הסירות ובדרך שאלנו נער סיני עם ברזלים בשיניים. הוא עצר, חשב על זה קצת, נראה נבוך ובסוך אמר לנו שנלך אחריו והוא יראה לנו איפה זה. הוא התחיל ללכת ואנחנו אחריו. וכך המשכנו עוד ועוד - עד שלאחר רבע שעה הגענו ל"נמל". היה מאוד לא נעים שהוא עשה את כל הדרך בשבילנו (לא ברור למה הוא לא פשוט הצביע...) הודנו לו מאוד ועלינו על סירה.

שטנו בסירה (עם מנוע של קורקינט) הלוך ושוב לאורך האגם ולאחר כשעה ירדנו מהסירה והלכנו לחפש מסעדה. הלכנו לרכבת וירדנו בתחנת Yu Yuan Garden שהמטרה היא ביקור בעיר העתיקה של שנחאי. אחרי הליכה קצרה הגענו לרחוב הראשי של העיר העתיקה. רחוב צפוף ומלא בהמון חנויות שמוכרות הכל, סוחרים מציקים ותיירים לרוב.המקום המפורסם ביותר בעיר העתיקה של שנגחאי הוא בית התה המפורסם והמרהיב הזה:

בית התה בעיר העתיקה של שנחאי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה